Linkies

shoutmix

Java

Cursor

Madah Mutiara

.

.

Wednesday

Aktiviti amal persatuan pengakap

Huh...memang penat la....habis comot baju aku sebab kena cat dinding skola....tapi,dapat jgk la berbakti kpd skola aku....persatuan pengakap mengadakan aktiviti mengecat...kiranya termasuk dalam kesetiaan pengakap la iaitu sentiasa tolong-menolong....kami menggunakan cat berwarna brownish pada dinding yg sudah lusuh ditelan hujan....pompuan cat dibahagian bawah manakala laki pulak cat dibahagian atas....pergh...lelaki dapat bahagian yg paling susah....kena panjat sana panjat sini....lenguh kaki aku nak ambik balik cat kat bawah kerusi.....bukannya guna roller tapi guna cat berus seni yg kecik tu....penat giler....masa nak cat plk kena teliti...nanti x cantik la hasil seni aku kan,kan.....biarlah menjadi kenangan bila dah kuar skola....cikgu bukannya nak tolong cat sekali...tapi tolong tengok dan bagi arahan....anyway,I`m still happy with my work...

2 komen:

Anonymous said... BALAS

buuuuuuuu!!!!!hahaha

ArJuNtaI said... BALAS

; p

Post a Comment