Linkies

shoutmix

Java

Cursor

Madah Mutiara

.

.

Saturday

Mp5 aku dah rosak!!

Argh...................#$@%*#......mp5 aku dah rosak....punya la bengang,rasa macam nak hantukkan je mp5 tu....jiwa rasa tak tenang sebab x dapat dengar lagu....fikiran gelisah dan tak tentu hala....dah la menjerit dan menangis ( xde la nangis meraung-raung ) setelah mendapati mp5 aku dah rosak...Pelbagai lagu disimpan didlmnya...paling mengecewakan adalah lagu tersebut tidak sempat disimpan didalam hard disk...itu yg bengang sangat tu...kalau dah simpan kurang la sikit rasa gelisah....ini tak,semua lagu hilang sekelip mata....dalam mp5 tu la yg paling lengkap sekali....bukan aku tak nak backup tapi tak sempat...bak kata pepatah " sesal dulu pendapatan,sesal kemudian tidak berguna lagi "....lain kali aku tak nak pisang berbuah dua kali...menyesal aku tak bersedia lebih awal.....tak tau la warranty boleh guna lagi atau tidak....cuba je la baiki kt kedai....mana tau rosak sikit je....kalau tak boleh repair,bengang la jawabnya.....

0 komen:

Post a Comment