Linkies

shoutmix

Java

Cursor

Madah Mutiara

.

.

Monday

Helmet kena curi

ARGGHHH!!!bengang betul ak...habis helmet kesayangan aku kena steal...
dah la aku jaga elok2 helmet  jenis ms aku 2...pencurinya memang %$%#$^...
nasib baik aku x nampak dia...kalau x memang nahas aku kerjakan..
barang org lain nk dicurinya...mana x bengangnya...
masa 2 aku tgh makan kt restoran...sebelum tu helmet aku ada kt ats motor aku...
selepas bayar harga makanan terus lesap helmetnya...pergh,mana x risaunya...hilang dalam sekelip mata...
lepas kejadian ni,aku takkan biarkan pisang berbuah dua kali...
kalau korang nak pegi mana2 ke bwk sekali helmet korang 2....jgn ikatkan helmet korang kat moto sbb pencuri boleh potong talinya...
lebih baik pakai atau jinjing helmet korang masa gi jln2...kes2 curi helmet memang banyak...cuma korang perlu berwaspada pada setiap masa...

2 komen:

Anonymous said... BALAS

samalah bro..helmet fullface sy baru sj kena potong tali tghari td..kt IOI Mall Puchong. AGV ori made in Italy..pd sipencuri (jika terbaca msg ni)ketahuilah kau telah menyusahkan aku sbb perbuatan kau tu...ganti balik RM350 ke akaun Maybank 112156413092 sebelum kau ditimpa bala..

Zik said... BALAS

owh..klu x mmg ak pijak tangannya...ak buat btul2 klu nampak...pisau lipat ada je...

Post a Comment