Linkies

shoutmix

Java

Cursor

Madah Mutiara

.

.

Tuesday

Esok adalah exam terakhir dan sebagai pelajar sekolah.. :(

Huh..akhirnya peperiksaan SPM hampir tamat bagi kelas sains tulen...dlm 3 minggu aku concentrate untuk menelaah buku...tp, xde la sampai 1 hari asyik baca buku dan buat latihan je..aku buat ulang kaji dlm 30 minit je..pastu buat aktiviti yg aku suka buat pd waktu lapang...malas nak tension2 bila tiba waktu exam...
nanti abis hilang idea klu tension2 ni...he3..
lagipun banyak topik yg nak kena cover...berderet waktu peperiksaan selama 3 minggu...xde ruang langsung nak rehat2...klu ade pon sekejap je...tp, ok gak bila abis periksa cepat...dapat pergi melancong dan abiskan masa dlm bulan cuti ni...kadang2 kesian gak dengan kawan2 aku yg ambil aliran lain...dua bulan baru abis periksa...lagi pening la otk diorang..nak cuti ade exam pulak...hurm...sabar je la...
exam ni kena buat betul2..hari terakhir ambil exam di sekolah...
bila dah keluar nanti banyak la kenangan pahit manis sewaktu bergelar pelajar dulu...
x tau la ape aku akan buat lepas ni bila tamatnya gelaran sebagai pelajar sekolah...
kawan2 pun ramai yang dapat PLKN...aku x dapat pun...aku ni yang beria-ria nak pergi tp org yg x nak pergi dapat pulak..pelik betul...tp ini la kenyataan...
esok adalah paper terakhir iaitu BIOLOGY...subjek yang paling senang berbanding subjek sains yang lain...he2, berlagak betul...apa2 pun aku akan buat yang terbaik untuk masa depan aku sendiri...kalau boleh aku nak cari pelbagai pengalaman apabila berada di luar nanti...biar la berada di bawah dulu..
ok la...bye..

0 komen:

Post a Comment