Linkies

shoutmix

Java

Cursor

Madah Mutiara

.

.

Saturday

Ekspo Pendidikan Tinggi dan Kerjaya di SM Convent dan Anthony

Kami pergi ke SM Convent dan Anthony sebab ada Ekspo Pendidikan Tinggi dan Kerjaya kat sana.....aku daftarkan diri pada guru kaunseling kami utk mengetahui kerjaya apa yg sesuai.....lagipun,aku berminat utk menyertainya....dah ada matlamat hidup utk masa hadapan.....ha3....ayat mmg x boleh blah la....kita mesti la kena ada hala tuju kalau nak berjaya.....ayah aku plk suruh jadi cikgu je,lg senang.....masuk maktab perguruan.....aku x suka bab2 mengajar ni.....

Dapat masuk gak skola Convent....he3...

ni la first time aku menjejakkan kaki ke sekolah perempuan....bukannnya selalu pun....dah ada peluang,apa lagi redah la....



tengah mendengar ceramah dan upacara perasmian....



SMK St. Anthony

bidang-bidang yang ditawarkan oleh pihak kolej dan universiti ada dipamerkan di sini....

Dewan pameran

mcm real je....

Hasil seni pelajar dalam bidang design and art....diorang tangkap gambar pastu lukis balik.....mmg hebat la.....


Universiti Teknologi Mara


kitorang sedang pekse ujian akhir tahun la....
eh,bukan....tengah ambil ujian berkaitan kerjaya....

2 komen:

Aisyah humaira said... BALAS

wah3...
msok skool aq nmpk...
:p

Zik said... BALAS

ha3....
skola convent mmg pyh nk msuk utk org laki....
dh bg peluang ak round la skolanya...

Post a Comment